Back to work...

Ja vad säger man...just nu är jag lite uttråkad på mitt jobb men bara i natt sen så är det långledigt..Nej ärligt talat så är jag ganska trött på det mesta just nu..Jag orkar inte riktigt ta itu med hemmet eller nåt, men alla har vi svackor ibland. Jag tror det beror på vädret, jag tycker inte om detta gråa trista väder som är nu. Jag vill ha snö så att det blir ljust ute och inte så skitigt. I helgen ska eventuellt jag ut på krogen med några tjejkompisar, det kan bli kul och jag tror jag behöver det. Jag ska också åka till Stockholm på en jättestor hundutställning och titta när några jag känner ska ställa ut sina hundar. Min Loke tok är fortfarande för liten än men i Mars blir det nog utställning i Sala för hans del. Vi får se vad det blir och vad som händer. Jag har varit lite låg ett par dar nu pga bebissjuka, jag vill så gärna ha en bebis igen samtidigt som jag vet att ekonomin inte tillåter det just nu, det är ju ganska dyrt för vår del. Jag får se till att vinna på lotto eller nåt:-) Nej jag förstår inte varför det ska kosta så mycket att göra IVF och FET, det är ju inte mitt fel att det inte fungerar på den naturliga vägen. Jag skulle tycka det var jättekul och vara som alla andra som får testa + på stickan utan att behöva hålla koll på ÄL och boka tid och åka.

Blev så trött på lönekontoret den här månaden. Fick ingen fyllnadslön och hade tre VAB nätter...Jätteskoj så här lagom till julklapps shoppingen...AAHH hata...
Nej nu ska jag jobba lite..

Kommentarer
Postat av: Åsa-Teres

Jag fattar inte varför det kostar pengar för er att "göra barn"? Det verkar ju inte klokt, man får väl inte betala för t.ex cancerbehandling? Eller om man bryter benet?

2008-12-03 @ 09:12:02
URL: http://flaxen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0