Jag kan inte låta bli...

Så jag fortsätter med den här med.

Så vad har hänt...
Jo jag var på 50års fest förra helgen,hur kul som helst. Slutade visserligen med att jag och far min blev osams men vad har man inte föräldrar till?
Sen har jag jobbat och firat jul och nu är jag tillbaka på jobbet igen, men det är dock sista natten sen har jag nio lediga dar och se fram emot:-)
Loke han växer och hittar på sattyg för fullt och Elsa är väl ungefär i samma gäng hon med så de är fullt upp nu för tiden..Inte ens kattkräket håller sig lugn utan han håller på och fnattar runt och retar valpen till vansinne..
Det kommer att komma fler inlägg här i fortsättningen då jag har shoppat en julklapp åt mig själv...en Laptop...tjohoo..äntligen kan jag sitta och titta på tv och skriva i bloggen samtidigt..och så blir de lättare att hinna med hemsidan oxå..

nej nu ska jag hitta på nåt...
Ha de ute i kylan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0