Långledig..

Nu är jag ledig i nio dar, helt underbart!!!
Börjar första dagen med att kliva upp kvart över sju....men jag har aldrig sagt att jag är intelligent heller:-)) Nädå jag sov för mycket igår så jag hade sovit klart då och dessutom var Elsa vaken så då är de lika bra att kliva upp. Jag tittade på Sagan om de två tornen igår, guldfilm...Hela den trilogin är så himla bra gjord även om de kan vara långa att titta på, såg de två sista filmerna på bio och med de effekterna så är bara de en upplevelse. 

Vi har så himla kallt här idag -7 ute så de är ruggigt inne med. Men de råder lite värmeljus bot på:-) Och så blir de mysigt på köpet...
Mange han tog Loke och åkte ut i skogen och skulle kika lite älg och så skulle Loke få testa och springa med pejlen på sig. Han försökte mest bara äta upp spröten här hemma så förhoppningsvis så slutade han när han kom till skogen. Han börjar bli stora pojken nu hela 4.5 månad:-) Men han växer ju som ogräs så man glömmer bort att han är så pass ung. 
Nej nu lockar kaffe koppen så adjö så länge kanske kommer mer sen.
Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0