Vayo har flyttat..

Fy vad tyst det är här hemma nu och ingen som kommer och försöker klämma sig ner i fåtöljen...Men han får det bättre där han är nu. Massor med yta och skogar att springa på och 3 hundkompisar och hästar och katter..Och han behöver inte vara själv hemma med sina ångest attacker.. Så nu hoppas jag för allt i världen att det kommer gå bra och att han kommer trivas där.

Så mycket mer blir det inte skrivet idag för nu ska jag sätta mig i fåtöljen och lägga upp min stackars infekterade/inflammerade fot...Mer om det en annan gång.

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Johanna

Halloj! Hur går det för Vajo? Hur har du skadat dig? Du har väll inte skjutit dig i foten ;) Vilken hundutst. skulle du till i sala? Ha det gott! Kramizz

2008-12-15 @ 08:49:48
URL: http://leia1313.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0