Lång helg...

Det har varit fullt upp i helgen därav ingen bloggning...Sorry.. I fredags så sov jag först halva dan sen gick jag som i dimma resten av dan. Hade besök av pappa och Lena på kvällen för lena ville se lilla Loke tok...På lördag då var det upp tidigt och ut i skogen och grilla korv. Sen hem för att åka vidare till systemet och handla till kvällen...Och inte fick jag visa leg heller...Min åldersnoja ökade ett snäpp direkt... Efter att vi kommit hem kom Åsa över och kikade lite på vovven och fika och fick äran att lägga superduper svåra pussel med Elsa innehållandes ca 12-24 bitar:-)). Nu börjar magen synas på Åsa, det ser så himla mysigt ut....vill osså ha...men jag har ju fått en terroristvalp ist så jag får väl va nöjd så länge:-) Efter att Åsa åkt och  Mange kommit hem så intog jag sängen och sov nån timme eller så för att orka med kvällen. Sen var det iväg till Linda och förfest och vidare in till Flustret. Söndag då var det storhandling, fira pappa och fira svärfar som stod på schema så hela dan rasade iväg så var det klart. Vi såg runt 50 vildsvin på vägen hem från svärföräldrarna det var kul..
Nej nu ska jag jobba lite men det var min helg i stora drag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0