Längtar så....

efter min säng. Men nu är de ju bara 1 1/2 timme kvar sen är de hemåt som gäller och vara ledig till måndag..Imorgon är det krogen som gäller för mig och Linda...PARTY....det var så länge sen jag var ut så jag känner mig som en skrumpen tant nästan...om det inte vore för att jag bara är 25 :-)) Nej allvarligt det kan vara lite svidande och gå ut med nån som är 4 år yngre och konstatera att det var jättelänge sen som jag själv var i den åldern. På den tiden hade man fasta tuttar och fast rumpa och inte lika många rynkor...Men nu börjar tyngdlagen säga sitt så nu är det tack och adjö till det..Och inte blev det bättre av att man fick barn heller...Men det var det ju värt då...och som sagt det finns alltid plastikkirurgi:-)

Hur är det med er "gamlingar" därute? Har ni åldersnoja?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har slutat ha åldersnoja, barna snart stora och klarar sig själva. Mammam och pappa kan gå ut osm vuxna och ha kul utan dem, skönt ska du veta. Jag känner mig inte så mycket äldre än 25!? :)

Det är bara tyngdlagen och rynkorna då som talar om senare datum. Hälsningar Angelika

2008-11-07 @ 22:41:34
Postat av: helena

Våga vägra åldersnoja!!

2008-11-10 @ 18:54:55
URL: http://faramira.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0