Bara en vanlig dag...nästan

Idag har det varit ganska mycket på schemat (som vanligt) Klev upp kasta i mig lite frukost och sen in till stan. Vi skulle shoppa färg till hundkojan som svärfar håller på och bygger åt oss eller ja hundarna..Därefter skulle jag in på biltema och kolla efter en adventsstjärna och visst jag hitta en och jag köpte den. Och när vi kom hem så upptäckte vi att det inte fanns någon transformator i den...ILLA Biltema...Så jag fick inte upp någon stjärna i köket..:-( Vi var även ut till svärföräldrarna och åt lunch...Pannkakor hade Elsa tingat på så det var vår fina söndagslunch.:-) Under helgen har Loke gjort skäl för att vi kallar honom för Loke-tok. Han ligger på ryggstödet på fåtöljen som en j-a vippbräda och tittar ut..Han måste tro att han är katt eller nåt. Det kommer en bild på detta snart bara inte ikväll för jag orkar inte ladda in bilderna just nu. Datorn har varit så seg idag....Nej nu håller jag på att missa Supernatural på 5an. Så himla bra serie om inte annat så är de snygga killar å titta på:-))

Natti natt till nästa gång

Ps. Elsa har blivit blöjtorr på dagtid, bara sådär över en helg...Ett mirakel...Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0