Onyttig så de bara visslar om de...

Idag har jag ätit hamburgare både till lunch och middag...hur nyttigt är det? Träffade Linda på Max med förutsättningen att jag skulle bara ta en sallad...Jo men visst hur troligt är detta?? Inte alls så det blev ett Max mål..   så inatt måste jag gå mycket på jobbet så en del av det försvinner iaf.

Aja till annat..
Hur många tittade på Insider i onsdags??
Så jävla sjuka människor det finns?
Förgripa sig på stackars värnlösa djur?
Och dessutom med en vassa föremål och skit, och det finns inte en lag mot det just nu..
Det ska komma men som de flesta vet så tar det ju tid och evighet innan något händer här i lilla Sverige.
Jag försöker iaf göra min del i agerandet mot tidelag så jag har protest listor överallt på jobbet som folk får skriva på. Jag tänkte även fråga på affären hemma och på granngården om jag får lämna listor där med. Ju fler underskrifter desto starkare blir ju våra protester mot dessa sadistiska gärningar.
Och det är ju verkligen djur av alla slag och storlekar som blir drabbade, ska man våga lämna hunden i hundgården egentligen? Eller ska jag vara konstant orolig för att nån sjuk jävel åker förbi och bara "kände" för det? Eller ska jag göra som många andra köpa dyra larm och larma den?
Jag trodde inte att man skulle behöva göra sånt ute på landet men det verkar inte bättre...
Nej sätt dom i fängfelse där de kan bli utsatta för samma saker som de själva har gjort så kanske vi djurägare mår bättre åtminstone...

Nej nu måste jag kolla min kaka så den inte svämmar över i ugnen.
För mycket smet och för liten form=dålig kombination....

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0