Svarta läppar och pippi tofsar

Så såg Elsa ut idag vid matbordet, hon hade målat läpparna med svart tuschpenna för hon ville vara fin som mamma. Nu ska ni som läser inte tro att jag brukar gå omkring med svarta läppar utan hon tror att lypsyl är läppstift. Som tur är så går tusch bort väldigt lätt så jag behöver ju inte skämmas imorgon när hon kommer till dagis.
Idag har jag varit smått bebissjuk igen, det kommer och går hela tiden men det är nog
mest för att det närmar sig jul och för tre år sen hade jag ju faktiskt en bebis i magen.  Nu är jag bara tjock:-)) Eller som Elsa säger "vad stor du är mamma"..ah man bara måste älska barn...

Nej nu ska jag hitta på nåt och fördriva tid på...
I'll be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0