Jag försöker å försöker...

                                         




Det är inte lätt och fånga busfröna på bild, som ni kan se på bilden så krävs det tuggmärken i min hand och massor av övertalning till barnet. Och dessvärre så måste även jag vara med på bild och jag hatar och bli fotograferad:-(

För tillfället har jag semester från resten av familjen, de är på middag hos Manges farmor och farfar. Så nu är det bara jag och djuren hemma. Nej jag orkade inte åka med, jag är kanonförkyld har ont i ryggen och är fortfarande trött efter fredagens insats på jobbet. Så nu vill jag bara vara hemma och ta det lugnt fram till onsdag när det är dags att jobba igen. Kan behövas så jag blir frisk igen.

Nej nu ska jag slänga mig omkull på soffan och slappa.

Tjing på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0